vill ha

Hej hååå! Ännu en helg är över, just nu känns det som att veckorna bara består av måndagar och fredagar, dagarna där emellan går så galet fort. På ett sätt är det skönt för då går tiden fort så då blir det vår & sommar snart, men på ett sätt äre drygt för man vet inte riktigt hur man ska hinna med allt.

Är iallafall ledig till på torsdag, känns skönt. Imorgon ska jag åka och handla med mammsen och kolla på en soffa som jag vill ha, efter det ska jag gratta frugan min och kvällen spenderas nog med kusinvitamin. Tisdag tänkte jag hänga med moster och gå på stan och på onsdag ska jag upp på sjukhuset och röntga handen och förhoppningsvis bli av med gipsskenan, är less av rang.

Nu är jag aaaaaaaaastrött, så ska joina sängen! Hejsvej så länge


det här vill jag ha just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0