vårkänslor

Åååh vad skönt det är att det ÄNTLIGEN börjar bli vår!! Allt känns helt plötsligt lite enklare. Bortsett från att jag sover så sjukt dåligt nuförtiden, det tär på krafterna, verkligen.. Men imorgon ska jag på vårdcentralen och ta lite prover så får se vad dom säger, annars är det som min läkare trodde att kroppen helt enkelt är slut efter influensan, och då borde det väl börja bli bättre snart? Tycker man ju!

Imorgon är det kampanjbyte på jobbet, det ska bli kul. Vi har fått våra nya skyltdockor så imorgon ska dom invigas, som jag längtat! Dom vi har nu har gjort sitt, helt omöjliga att ha att göra med. På tal om jobbet så blev jag erbjuden att åka ner till stockholm, igen! Det ser jag fram emot. Är inte förrän 1a maj men, åker nog ner lite innan, så hinner jag och Malin fira min födelsedag också.

Justeja, en sista sak. Skulle göra tacos idag men har varit så himla less på vanlig tacokrydda, så jag provade en ny, lite kryddigare och kul med ny smak, det borde ni prova!

Nu ska jag se big brother sen krypa isäng, natti!



vårkänslor

hett tips, heheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0