underbara måndag

Gokväll! Vilken underbar dag jag har haft, inte riktigt som måndagar brukar vara. Började dagen med att hämta upp Malin på flyget, sen åkte vi ut till Jenny och käkade lunch. Åkte hem en stund, ringde lite samtal och bakade negerbollar och sen iväg till mormor på middag, riktigt trevligt. Skönt att bli bortskämd med att bli bjuden på både lunch och middag, händer ju inte varje dag. 


Idag ringde chefen från jobbet jag sökte i sthlm och jag har nu tackat nej. Har även tagit tummen ur och sökt in till utbildningen som börjar i höst, så jag hoppas att jag kommer in på den, vore sååå kul!


Senare i veckan ska jag köpa en mobil tror jag, har dock ändrat mig lite. Blir en annan telefon än jag tänkt från början, dock tusen spänn billigare också, är ju inte helt fel. 

Näe, nu ska jag invänta bb sen försöka sova, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0