paper plains

Hejba! Ville ba säga att det inte går bra för mitt lag, inte alls. Efter 2 veckor med smärta i handleden så blev jag igår uppskickad på hand och plastikkirurgen, och kom därifrån med en gipsskena och världens klumpigaste arm. Suck! Kändes ändå rätt bra i början att få ha handen stilla men idag håller jag på att få nått psykbryt för att skenan skaver så in i helvete, känns som den ligger fel. Jag är inte långt ifrån att klippa bort skiten själv. Men som tur var ska jag bara ha den i en vecka sen upp och röntga igen. Vill bara att det ska bli bra NU!

Hade tänkt köpa ett träningskort i veckan men det kan jag ju fetglömma, haha. Får ta det senare helt enkelt. Har räknat ut att bara den här månaden kommer jag ha lagt 800kr på läkarkostnader, det tar alla pris. Men snart frikort iaf, tur det.

Idag ska jag jobba i 2 timmar bara, måste mjukstarta känner jag. Efter det ska jag åka och köpa ett minneskort till mobilen.. jävla utgifter alltså! Igår fick jag sponsring av min kära mamma till en värmespray, krya på mig present nivet, hahah.. Den var svindyr men svinbra!

Nu ska jag äta upp min mat sen bege mig mot jobbet, pöss!


klumphanden


den braiga värmesprayen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0