effektivt

Tjeena! Idag har jag fått väldigt mycket gjort. Började dagen på stan, köpte en klänning och en tröja, världens bästa svarta klänning fick jag tag på, alltid behövligt. Sen var jag på Mio och beställde min soffa, så om 8-10 veckor kommer den hem och tar upp i princip hela min lägenhet, haha. Hade bestämt mig för att lägga max 7, ändå slutade summan på 9600:-, typiskt mig. Men jag ser det som en investering. Sen ska jag även köpa ett nytt bord, matta och en tvbänk, men det är ett senare problem. Är så less på min lägenhet just nu, helt sjukt. Så lite nytt kommer bli naaajs!

Har även varit och hämtat ut min gamla telefon och gett den till mamma, sen blev det storhandling på Willys. När jag liks var igång så passade jag på att ringa massa samtal när jag kom hem. Nu har jag dansat runt med dammsugaren och torkat golven och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara så jag kan hänga tvätt sen blir det personalmöte.

Inte en lugn stund idag med andra ord.


jag är kär. här är soffan som flyttar in hos mig så småningom.
dock blev det, efter många om och men, ryggplymåer ist för ryggkuddar.
Varför måste man göra så mycket val här i livet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ja flytta in samtidigt som soffan?

2011-03-29 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0