don't let me get me

Hallåååååå!

Tänkte att det var dags att uppdatera något nu. Jag är frisk igen, låg dyngsjuk i en vecka, inte okej alls. Enda dryga är att jag fortfarande är helt sjukt trött, och då menar jag helt sjukt. Alla vet ju att jag inte är någon morgonmänniska men, nu vaknar jag knappt av väckaren, det gör mig lite stressad. Får hoppas att det går över snart. Började med mina piller idag igen så jag hoppas att dom ska lyckas pigga upp mig lite.

Har bråkat med telia igår, tror aldrig någonsin att jag skällt på någon främling i telefonen sådär, men jag tappade det helt. Kan va det sämsta företaget ever, punkt.

Justeja, sökte ju ett jobb i stockholm, blev erbjuden att komma ner på arbetsintervju, men har efter många om och men bestämt mig för att stanna kvar här hemma, det känns mest rätt just nu. Kommer fler tillfällen!

Idag shoppade jag en jacka, för endast 249kr! Den skulle komma nästa vecka så jag hoppas verkligen att den passar, annars blir jag less.

Imorgon blir det jobb, sen middag och myskväll hos mammsen, lördag äre också jobb och sen blir det kalas i tavelsjö och kvällen avslutas med en bio! Känner att en lugn helg kommer sitta fint.

Nu orkar jag inte skriva mer, men nu vet ni att jag lever, och nu slipper jag empans tjat i nån vecka till iaf, HEHE!

PUSS


Kommentarer
Postat av: empan

hörru, passa dig ;)

haha alltså jag var helt säker på att bilden var en banner, tok!

2011-03-04 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0