stay away

Hej hopp snopp! Idag är jag trött, dels för att jag somnade sent och dels tror jag att de här med inga kolhydrater gör sitt, men men, ska man va fin får man lida pin!
Idag har jag jobbat några timmar, gått på stan med elin, varit förbi mia på kaffe, tagit en promenad och nu har jag varit duktig och lagat lite mat så jag har några dagar framöver. Alltid lika skönt att få det gjort!
Hela den här veckan består av jobb, på lördag har jag jobbat 10 dagar i rad, så det tänkte jag fira med lite party på kvällen! Skulle vilja köpa något nytt att ha på mig men allt jag ville ha från h&m som jag sett på internet fanns såklart inte i butik än, typiskt! Kanske ska unna mig dendär byxdressen jag spanat efter ett tag nu, om den sitter bra vill säga.. typiskt mig att gå runt och tro att nått ska va fint, sen provar man det, och så ser det för jävligt ut.
Nu ska jag fixa klart mina matlådor sen göra absolut ingenting, PUSS!
gotttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0