loca loca loca

HEEEEEEEEEEEEEJ! saknat mig? heheh! Skäms över hur länge sen det var jag uppdaterade nått, men jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är en periodare!

Livet leker rätt bra just nu måste jag säga. Jobb 6 dagar nu, sen ferre på lördag, sen några dagars jobb och efter det åker jag till stockholm (igen!!). Är så sjukt peppad! 2a gången på en månad, inte illa! Nu när jag insett att jag vågar flyga själv så känns livet så mycket lättare. Men den här gången åker jag inte bara ner för nöje, utan även för jobb, det ser jag fram emot.
Idag började jag mitt nyttiga liv, äntligen! Inga kolhydrater. Var även ut på en promenad ikväll och så blev det några situps, armhävningar, och benlyft, jag vägrar se ut som jag gör just nu. Dags för förändring!
Nu ska jag avsluta kvällen med en kopp te, vi hörs!
PUSS
träningskläder på, nu ska fläsket bort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0