BUS

Aloha!!
Vilken dag, är helt slut. Idag började som sagt rea-steg 3 på jobbet så det har varit sjukt mkt folk idag, det var kul eftersom dagen går snabbare, men vid 6tiden var jag så trött att jag hade kunnat sätta mig ner och gråta, och varför ska kunder vara kvar till kvart över för? Förstår inte, tycker det är lite respektlöst!
Innan jag kom hem höll jag på att i princip avlida av hunger, så blev så lycklig när jag insåg att jag hade lite köttfärs kvar i kylen och bara behövde slänga ner lite grönsaker!! Länge sen mat var så gott.
Nu har jag just tagit en varm skön dusch, peelat kroppen, smörjt in med brun utan sol och målat naglarna. Tänkte avsluta det med en kopp te och sen göra absolut ingenting alls, försöka sova tidigt kanske?
PUSSS
söta Liam, senaste tillskottet bland kusinerna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0