tröttsamt

Hejhåå! Jag är fortfarande sjuk, känns som att det vägrar bli bättre. Jag börjar få lite smått panik faktiskt. När jag är sjuk känner jag mig så himla värdelös och oattraktiv, självförtroendet når botten. Är helt stört uttråkad och känner mig förjävla ensam. Som tur var kom min älskade fruga på besök ikväll, det behövde jag!!

Ikväll har jag nyst så mkt att det riktigt svider i mina ögon nu, funderar starkt på att krypa i säng faktiskt. Känns som jag inte gjort annat än legat och sovit senaste 3 dagarna... booooring!

Aja, ska försöka komma med någon lite roligare uppdatering snart. Ska ladda batterierna på kameran också, är så tråkigt att blogga utan bilder. Men what to doooo.

Pusshej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är vacker sötnos! Krya på dig

2011-02-18 @ 07:38:57
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0