pills

Hejbaaa! Idag är jag trött.. men glad! Började jobba kl 9 imorse, och jag är så gott som klar med ombyggnaden av butiken, väntar bara på lite nyheter som ska komma in, sen äre klart, wihooo. Iaf en liten stund, tills nästa period kommer.. då äre bara att börja om igen, haha.
Idag bestämde jag mig för att börja med bantingspiller, vet bara inte riktigt vilka jag ska välja. Jag erkänner, jag är för lat för att motinera bort fläsket och jag är less på dieter, så jag tänkte att, varför inte? Funkar det inte så funkar det inte, men måste testa. Kanske lika bra att klicka hem dom på en gång.. vet att jag lovade att aldrig mer handla på faktura, men det här får va ett undantag, hehe!
Imorgon äre jobb igen, sen är jag ledig 3 dagar, känns rätt skönt faktiskt. Men näe, nu ska jag klicka hem nå pills sen försöka ta mig i säng nån gång. Hejdooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0