nu är det dags..

Hej hopp! Tänkte bara uppdatera lite om vad som hänt på sista tiden. Tänkte va duktig att ta tag i bloggen för ett tag sen men den jävlades mest bara med mig så jag gav upp lika fort igen.. Får se hur länge det håller den här gången! Har hunnit med min sthlmsresa nummer två, den var underbar! Pricken över i:et var ju att två av mina favoritbrudar befann sig i samma stad samtidigt, kunde inte bli bättre. Hann shoppa lite, festa och i tisdags var det jobb som gällde. En heldag på RNBs huvudkontor med mycket trevligt folk en en sjukt inspererande dag, jättelyckat!
Direkt jag var tillbaka på jobbet påbörjade jag projekt "bygga om hela butiken", och hittills har det gått jättebra! Ångrar lite att jag inte tog några förebilder, men jag ska helt klart fota det färdiga resultatet. Jag är jättestolt över mig själv, verkligen. Sällan man säger så men, är väldigt nöjd med vad jag gjort med tanke på att jag inte har någon som helst utbildning egentligen. Men på tal om utbildning så tänkte jag plugga till hösten, måste bara kolla med banken så jag kan få ta ett lån. Det är en distansutbildning på 4 månader, och klarar jag den blir jag certifierad inredare!!!! Känns som att det är såååååååååå min grej, är verkligen jättejättejättemotiverad.
Nu ska jag gå och tvätta bort facet och lägga mig i sängen och kolla på gossip girl, skulle verkligen vilja somna i vettig tid ikväll eftersom jag ska börja jobba tidigt imorgon!
Får se när nästa uppdatering kommer, på återseende!
(här kommer lite bilder från senaste stockholmstrippen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0