kirrat

Sådärja, det är inte bloggen det är fel på, det var google chrome. Läste på nån blogg att det inte funkar som det ska med mozilla, så då tänkte jag att samma sak kanske gällde google också, och si på fan, så var det. Så får försöka att komma ihåg att blogga från explorer istället.

Idag är jag ledig, var så himla skönt imorse när väckarn ringde och jag insåg att jag kunde fortsätta ligga kvar i sängen, lyx! Nu har jag iaf duschat, fikat frulle osv, väntar på att mammsen ska komma och hämta upp mig så vi kan göra lite ärenden.

Anyway, här kommer min mest spelade låt just nu, får aldrig nog! Får ta tillbaka det igen, helvete! Verkar visst va nått fel på bloggen också, för det går inte att lägga in youtubeklipp, skit också!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så pinsamt att blogg.se inte kan anpassa till chrome.. Jag får krupp...



Kram gumman!

2011-02-09 @ 18:39:19
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0