ett steg framåt

Wohoo, idag var jag på banken och fick ett lånelöfte så jag kan gå utbildningen! Nu måste jag sök den bara, men ska ringa dit först och kolla upp lite grejer.. Men förhoppningsvis blir det plugg till hösten och jag är sjukt peppad!!!

Var och reklamerade mina skor idag som tyvärr hade släppt i sulan, hopplöst. Men allt har en mening för när jag var där hade dom massa rea så jag fick mig ett par skinnstövlar istället, för en mellanskillnad på 25 kr, det är tageeet. Känns riktigt bra, som jag letat. Tyvärr var dom lite för stora men för lösa den med nån sula i.

Var och bytte ett linne jag köpte i sthlm mot en tröja idag, jättefin var den, kommer bli så fin till sommaren med ett par marinblå shorts, eller jeansshorts, och så bruna ben såklart. FAN vad jag längtar till sommaren, eller, våren iallafall. Den är hemskt välkommen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0