coming home

Åååååh vilken dryg dag, har haft ont i magen och mått illa flera timmar, vill inte att det ska va magsjuka bara, fy! Trött är jag också, inge lite heller. Och för att klaga lite mer så kan jag tillägga att jag har förjävla ont i mitt knä, tar mig knappt uppför trappor, och alla som vet hur många trappsteg jag har upp från lagret på jobbet eller upp till min lägenhet kan ju tycka lite synd om mig, tack. Imorgon är jag ledig iaf, det känns skönt.

Såg idag att mina bantningspiller verkar ha skickats nu, bäst för dom. Sitter nämligen och vräker i mig godis nu för att få bli sådär riktigt äcklad, och det funkar. Just nu är jag mer sugen på ett äpple, inte för att jag orkar gå och köpa ett just ikväll men, imorgon kanske. Om dom där pillerna inte funkar kommer jag grina, mycket. Måste köpa mig en våg också, annars är det ju svårt att veta.

Aja, ska sluta skriva massa skit nu. Avslutar med min favvolåt just nu! (var min plan men som jag skrivit tidigare så jävlas bloggen med mig, suck..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0