<3

Alla hjärtans dag.. totalt meningslös dag! Har alltid tyckt och kommer alltid tycka det, och nej, jag är inte alls bitter.

Idag är en trög dag, av flera anledningar, måndagar är inte dom bästa dagarna. Ska iaf iväg på jobbet om en stund, nått vettigt måste man ju göra. Sitter och äter frulle nu, har börjat äta gröt varje morgon, det är fan en riktigt bra start på dagen. Och för att göra det lite nyttigare så har jag bär istället för sylt. Och med mina piller orkar jag aldrig äta upp en hel portion heller.

På tal om pillerna, dom är fan awesome, inte för att jag märkt nått på vikten än eftersom jag bara ätit dom i 3 dagar, men är mycket piggare och så gott som aldrig hungrig. Får se om jag ska våga öka dosen lite, men först och främst kan kylan få dra åt helvete så jag kan gå ut och gå. Känner ingen pepp på att vara ute mer än nödvändigt i det här vädret. Såg att det skulle vara -30 på fredag morgon, det är ju helt overkligt!! Det måste vända efter den här veckan, annars flyr jag från landet.

Jaja, nu ska jag platta håret och göra mig redo för dagen, PUSS!

 

en liten del av butiken, har fotat hela men är massa mer småsaker som ska fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0