myspys

Nu är klockan väldigt mycket så det här får bli ett kort inlägg. Dagen blev inte som tänkt, inga bytta däck, ingen storhandling på maxi, men däremot massa annat rännande och lite shopping. Dagens köp fick bli en matta till köket och väääääääääääääääääääääärldens mysigaste filt, den är oslagbar! Sitter och myser med den nu! Förjävla awesome. Justja, hann med robin en snabb sväng på strömpilens kvällsöppet, och jag gjorde inte av med en krona, blir imponerad av mig själv.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Efter jobbet ska jag hänga med min pankis, gå på stan en stund och sen är det maxi som gäller, inga ursäkter, mitt kylskåp behöver fyllas upp lite.

Godnatt!



osminkat face och mysfilt, de e de beste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0