hej hopp

Det var inte igår.. Jag tänkte säga att jag ska börja uppdatera mycket igen, men det säger jag alltid och så blir det aldrig så. Men jag tänkte uppdatera nu iaf, bättre sällan än aldrig!

Nuförtiden är det mest bara jobb, jobb och åter jobb som gäller, men jag gillare. Mår så mycket bättre av att få lite rutiner och lite mer pengar. Mitt jobb känns som min hobby just nu, jag vill jobba hela tiden. Gillar det så mycket att jag stannar och jobbar över bara för att allt känns så bra. Det kan inte bli bättre på den fronten!

På tal om något helt annat så är jag så sjukt sugen på att flytta, jag vill ha förändring, vill ha en nystart. Skulle så himla gärna vilja ha en större lägenhet, en större soffa, en större säng och massor av ny inredning. Men, finns inte riktigt ekonomi just nu så jag antar att det får vänta.. till våren kanske?

Jag har så sjuuukt mycket tankar i huvudet nu, så mycket tankar att jag inte ens vet vad jag tänker, och ja, det är lika förvirrande som det låter.

Näe, nu har jag inget mer att skriva, ska ta en varm dusch, måla naglarna och sen krypa isäng.

På återseende!



posade sönder min kamera innan modevisningen förra veckan, haha!
ja bju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0