colors

Hej.. igen!

Imorse försov jag mig, big time! Började jobba kl 11, vaknade 11.06 av ett sms från chefen där hon skrev "börja jobba kl 11? eller har du åkt till stockholm?", hahah. Hon är rolig! Väl på jobbet var det massor att göra så dagen sprang iväg väldigt fort, jobbade över 1 timme också, lika bra när jag ändå kom försent imorse. Inga förlorade pengar här icket!

Traskade till mia efter jobbet (för ovanlighetens skull) och tog en kaffepinn som vi så fint kallar det, bästa förkortningen. Byggde lite pussel också, kanske det skönaste tidsfördrivet som finns. Kom inte hem förrän vid tio ikväll, men var ändå duktig och ställde mig och gjorde 4st matlådor, blir lite imponerad av mig själv ibland. Så har jag smörjt in mig med brunutansol också, vill få färg till helgen!! Är så sjukt peppad, inflyttningsfest hos mia&björn och sen schlaaaaager, me like!

Nu borde jag försöka sova snart, helt förbjudet att försova sig 2 dagar i rad!

Helt fantastiskt dock att jag bloggat 2 dagar i rad nu, rekord?



har blivit kär i silvernagellack, de e najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0