banankaka

Äääääntligen är det onsdag, vilket betyder att det är torsdag imorgon vilket betyder att jag är ledig, sjukt skönt. Jobbet gick bra idag, som alltid. Efter jobbet gick jag till Mia, som alltid... Sen har jag solat solarium, dammsugat bort mina dammråttor och bakat en banankaka. På banankakan blev det såntdär kladd som man har på morotskaka, jag tror att den kommer bli sjuuukt god. Uppdaterar mer om resultatet imorgon, den måste få stå på kylning först.

Tror jag sagt det förr, men jag säger det igen, jag känner mig så himla kreativ nuförtiden, kanske bästa känslan som finns. Jag känner i allmänhet att livet känns ganska bra just nu, kanske inte sådär superwow men, stabilt helt enkelt.

Imorgon på min lediga dag ska jag kliva upp tidigt, tvätta en massor, byta däck på bilen (ja ni läste rätt, jag ska försöka lära mig hur man gör iaf), och efter det blir det strömmis! Måste storhandla, kylen är väldigt tom just nu. Sen skulle jag vilja köpa nått fint till helgen också, känner att jag är på helt rätt humör för att spendera pengar. En ny stor, rund ryamatta i köket kanske? Förändring skulle sitta fint!

Näe, nu äre dags att dejta brunutansol-flaskan, tjarå!




Kommentarer
Postat av: empan

vad glad jag blir i hjärtat nu när du är så duktig på uppdatera ♥

2010-10-28 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0