värk

Nu ska jag gnälla, och jag ska gnälla som fan! Jag har tandvärk, huvudvärk, mensvärk och febervärk, tycker verkligen synd om mig själv. Magen gör så ont att jag helst vill lägga mig ner och gråta, så satans drygt. Men men, what do to? Bara att härda ut helt enkelt.

Idag har varit en slappdag, mammsen blev sjuk så det blev ingen shoppingdag tråkigt nog, åkte till moster och hängde där istället. Men vid femtiden fick jag ett ryck, gick ner till stan och mötte elin och inhandlade några julklappar till barnen, och lite fint presentpapper, rött med vita hjärtan! Och så köpte jag en ny fin kökshandduk. Har hunnit hänga lite med gåsen och empan också, alltid lika trevligt! 

Imorgon ska jag upp tidigt, ränna runt och köpa lite mer julklappar, sen ska jag till frissan och klippa av håret, längtar!

Nu ska jag ta typ hundra ipren och försöka sova bort all värk, gonatt!





fick bli röda ljus den här gången, lite mer julkänsla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar din ljusSTAKE!

2010-11-30 @ 12:33:08
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0