usch och fy och blä

Då var det måndag, igen. Veckorna bara springer iväg. Men snart är det december, det gillas, jag längtar efter att få julpynta lite. Älskade jul!

Helgen har varit trevlig, fredagen spenderades i soffan med gåsen och empan och lite idol samt mycket smarriga smoothies made by åsa lie. Lördagen blev det lite törley och bärs, och hemmafest för ovanlighetens skull, det var trevligt så länge de varade. Trist att jag glömde kameran, orutinerat. Natten spenderades med fullt hus hos mig, 6st fick vi plats i mina lilla 1a, aldrig mer igen säger jag bara, haha. Fan vad jag gillar att va själv.

Idag skulle jag vara ledig, men blev tvungen att jobba några timmar ändå. Alltid trevligt bortsett från att jag mått illa precis hela dagen. Eller, mestadels iallafall. Om det här inte gått över till imorgon måste jag ringa läkaren och fråga vad problemet är. Är nästan gråtfärdig för att det tar sån energi att gå runt och känna sig spyfärdig. Det känns som jag åkt karusell hela dagen, eller varit asfull, ogillar bägge delarna.

Anyway, hämtade ut mitt paket på h&m idag också, och kläderna va fiiiina. Från och med nu ska jag dock försöka sluta handla på nätet, eller handla överhuvudtaget. Nu har jag faktiskt mycket nya kläder.


gåsens goda!


behöver jag säga annat än söndag?


har börjat vänja mig alldeles för mycket med dessa inplastade paket.


en ny skjorta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0