tusen bitar

Tjaba tjena hallå! Tänkte strunta i att uppdatera idag, men här sitter jag och skriver ändå. Klev upp tidigt imorse för att gå till läkaren, kände mig ashängig när jag va på väg dit så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig från jobbet och få en vilodag, det har varit skönt. Spenderade 1½ timme på vårdcentralen, sen traskade jag till moster och har varit här hela dagen, tänkte sova här också. Har haft slappaste dagen på länge, jag behövde det. Men helt lat har jag inte varit, vi har lagt ett tusenbitars pussel, började väl vid 11 imorse och blev klar för en timme sen, det tog sin tid. Är ju inte vilket pussel som helst, utan ett sånt där man inte vet innan hur den färdiga bilden kommer att bli, man måste ju ha lite utmaning ;) (visar bild imorgon)

Pricken över i:et på min hängiga dag är ett munsår, mmmh vad glad jag blir. not!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0