syndar

Fredag, underbara fredag. Kvällen har jag spenderat i soffan med min älskade soulie och chirre, dirre och cola såklart. Bra grejer! Halvkollade på idol, är inte riktigt något fan av det egentligen, men det är ju som nån sorts grej man måste följa bara. Tragiskt men sant. Men mysigt hade vi, masserade emmelies tår också, det gillade hon. HEHEHEH!

Sen kom frugan hit, vi har legat i soffan och snackat skit, och så syndade vi med en inomhuscigg, det va najs. Är för kallt för att gå ut, helt enkelt. Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på film. Måste försöka sova snart känner jag, klockan är snart 2 och jag ska upp och jobba. Varför är jag aldrig trött på kvällarna längre?! Får börja räkna får.

Imorgon ska jag ha julmys med empis och ilajn, längtar redan!

God natt!
 


Kommentarer
Postat av: empan

amen vafaaaan malle, en syndare är född!

2010-11-20 @ 14:14:24
Postat av: malle

jag veeet, fan! svårt att sluta när man väl börjat ;)

2010-11-21 @ 00:30:27
URL: http://maallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0