speechless

Alohaaa!

Idag har jag inte så mycket roligt att skriva alls, har jobbat idag (tog mig igenom hela arbetsdagen + en timme extra) utan att spy eller trilla omkull, det känns lovande! Är så sjukt mycket kläder på jobbet att jag inte fattar hur det ska få plats ett enda till plagg. Större butik skulle vara mycket uppskattat just nu! Det lustiga är att jag alltid tänker "det här kommer aldrig att gå", och så går det alltid ändå. Helt magiskt!

Efter jobbet lagade jag lunchlådor till resten av jobbdagarna, sen har jag passat på att rensa frysen också. En såndär grej jag tänkt göra i flera veckor men det har liksom bara aldrig blivit av, men nuså, äntligen. Ringde och bad mamma vara gullig att komma och frosta av min frys också, hoppas på att det blir gjort imorgon. Vad vore livet utan mammor?! 


   
mys mys mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0