söndagslyx

Sådärja, då var helgen snart över. Min helg har varit lugn och hur bra som helst. Ikväll lyxade jag och Empan med en smörgåstårta, det var gott men såklart åt vi för mycket och har varit illamående efteråt, typiskt. För att få nån ordning på illamåendet tryckte vi i oss popcorn och skumtomtar, då blev det genast mycket bättre! Eller hur vare nu?

Nu är tvätten klar, empan hemskjutsad och klockan mycket. Tänkte ta ett åksjukepiller nu och försöka somna, planen är att orka upp tidigt imorgon och jobba lite på min lediga dag. Ber till gud att illamåendet försvunnit imorgon bitti. Tack på förhand!

Ps. det tar emot att ta kvällsröken när det är -13 grader ut, fy! ds.




Kommentarer
Postat av: empan

Jag mår fortfarande sjukt illa. Funderar på att dra en kvällsspya, hahah.

2010-11-22 @ 00:12:21
Postat av: Anonym

Mår fortfarande illa. Funderar på att dra en kvällspizza, uäk.

2010-11-22 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0