önskelista



Satt och skulle komma på vad jag önskar mig i julklapp, och tro det eller ej, men jag kom inte på något jag veeerkligen vill ha eller behöver. Men för att va snäll med tomten så tänkte jag att vafan, nått måste jag ju vilja ha.
Så här är min önskelista:

* pyjamas & underkläder från h&m
* flanellsängkläder från jysk
* sheperdtofflor
* en ny DKNA-parfym
* överdragsbyxor från stadium
* skor från scorett
* presentkort på h&m eller nån annan klädaffär

Är det vuxenpoäng att säga att allt jag egentligen önskar mig är en mysig jul med nära & kära? Det är iallafall så det känns. Vill inte att någon annans ekonomi ska lida för att jag ska få juklappar. Helt meningslöst, egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0