nätshopping

Fan alltså, internet är farligt, shoppingen blir alldeles för tillgänglig, speciellt när man kan välja dendär jävla fakturan på allt. Har ett paket på h&m som är på väg, och ikväll kärade jag ner mig i ett par skor som jag bara var tvungen att klicka hem, riktigt jävla måste-ha-begär på dom. Har dock en känsla av att dom kommer vara för små, men måste få hem dom och prova, annars kommer jag aldrig kunna släppa dom riktigt.

Men men, nog om shoppingbegär. Ikväll har jag hängt med elin och ida, riktigt mysigt. Vi har tjockat som fan, känner mig fortfarande spyfärdig, men, gott var det!

Näe, fan, måste sova nu, orkar inte försova mig igen, helt hopplöst. Varför är jag så jäkla slut heeela tiden för? Jag fattar inte. Det måste vara årstiden!



www.nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0