lördá!

Hallååååå! Idag är min första lediga lördag på ett bra tag, händer inte alltför ofta faktiskt, kanske.. 4ggr per år? Hur som helst, på min lediga dag har jag sovit ut, rensat papper & kvitton, och städat! Hade nästan hellre jobbat faktiskt, men jag är ju som jag vart.

Just nu sitter jag och dricker en öl och ska snart röra fläsket till elin. Vet inte riktigt vad planen är för kvällen, men lite alkohol i blodet behövs.

Igår när jag gick till jobbet så höll dom på att fälla massa träd på gångbanan, så jag skulle ta en genväg vid bilvägen, men när jag skulle kliva över järnjävlastaketet så hade jag visst glömt hur man lyfter på benen ordentligt så jag slog in knäet, det gjorde förjävla ont. Haltade till konsum och när jag kom till jobbet såg jag att det gått hål på mina leggings och så blödde de på knäet. Såret är max 1 cm stort, och jag får det att låta som värsta stora grejen, hahaha. Men fan va ont det gjorde!

Aja, ska sänka den här badboyen sen dra mig, tjingeling!



nyblekt hår, mmmmmmmh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0