julmys!!

Åh vilken bra dag det här har varit! Började dagen med jobb mellan 11-16.30, och jag kan nog inte förklara med ord hur slut jag var efter den här dagen. Galet vad folk det varit. Och jag är lite fascinerad över hur många som börjat handla julklappar i god tid, är lite avis på dom. Jag är mer en sistaminutenhandlare.

Efter jobbet gick jag till Mia och tog en kaffepinn, byggde lite pussel och surrade skit. Det är så mysigt att va där, får nån sorts inre lugn i hela kroppen. Lite av en frizon kan man säga.

Kvällen har jag spenderat med mina fina E:n. Vi har druckit julmust & glögg (eller okej jag drack inte så mycket för jag är en mes som tyckte det smakade för mycket alkohol, haha). Men öl blev det också, det gick ner fint i magen. Och så åt vi lussebullar och skumtomtar, alltid lika gott. Älskar verkligen allt som har med julen att göra. Undrar föresten om lussbullar är lika gott mitt i sommaren?! Tveksamt.

Näe nu ska jag ladda ner nå How I met your mother och krypa ner i sängen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: empan

lyx på hög nivå

2010-11-21 @ 00:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0