härliga söndag!

Åååh, vilken mysig söndag!! Efter julfikat hos mormor åkte vi på rusta och jag handlade lite ljus och smågrejer för att pynta här hemma, sen åt vi pizza också, riktigt gott. Pricken över i:et på en söndag.

Ikväll har jag bara varit hemma, städat undan lite, och julpyntat som sagt, jättemysigt äre här nu! När jag skulle hänga upp julstjärnan i köket så hamrade jag bort en bit av väggen... typiskt!

Hade tänkt avsluta kvällen med ett varmt bad och skvallertidningar, behöver tina upp lite, är ju inte direkt någon negervärme ute.

Imorgon blir en heldag med mammsen, ska shoppa julklappar hade jag tänkt. Skönt att för en gångs skull göra bort det i tid så man slipper stressa ihjäl sig dagarna innan jul.

PUSS







haha lägg märke till väggbiten som saknas.. suck! lägger upp resten av bilderna från mitt julpynt imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0