fix you

Hej hååå! Fick just värsta hjärnsläppet hur man börjar ett inlägg. Kan bero på att jag är trött idag. Klev upp klockan 8 imorse och ringde vårdcentralen, och eftersom dom skulle ringa upp efter 45 min kändes det rätt meningslöst att somna om. Men det var mysigt att kliva upp tidigt och bara sitta i soffan och göra ingenting alls, ingen stress. Jenny ringde vid halv 11 och frågade om jag ville komma till mormor och äta lunch och sen följa med på stan, och självklart gjorde jag det. Hann spana på lite julklappar som jag ska köpa, det känns bra.

Har även hunnit hänga hos Mia, varit och handlat garn, och blivit bjuden på rullkebab av mammsen, det var smarrrrigt! Kvällen spenderades i soffan med gåsen, empan och kakor, lite glögg och det sista av räksmörgåstårtan. Och på tal om den ska jag aldrig mer äta räkor i hela mitt liv, punkt slut. Fyfan, blir äcklad bara av tanken. Vill spy, usch!

Nä, nog om äckliga räkor. Nu ska jag krypa ner i säng och försöka somna i vettig tid.

Godnatt!!

ps. idag kärade jag ner mig i en fåtölj som kostar ca 10.00kr, och jag vill ha två så vi säger 20 000kr, kredit? ds.


slappisoutfit, älskade sockar från h&m. hittade mig ju ett par knähöga också!


hjärtat mitt!


mormors katt, han bet mig i fingret idag, han tycker nog inte om mig.


Kommentarer
Postat av: empan

10.00 kr det var billigt, unna dig för fan!

2010-11-23 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0