finfint

Idag var en trevlig dag med tjejorna och lite shoppande. Dock köpte jag ingenting onödigt, utan bara saker som jag faktiskt behövde, och då menar jag, behövde. Inga onödiga saker alls. Eller okej, nu ljög jag lite. Jag köpte tjocksockarna som jag kärade ner mig i, men till mitt försvar kan jag säga att det är svinkallt i min lägenhet så, är ju dumt att frysa om fötterna.

Sen käkade jag körv med empan, mycket gott. Hann förbi min käre mormor idag också, saknade henne så mycket så jag kände att de va dags att hälsa på, och fick mig lite mat där också, och så bjöd jag på lite fika! Snällt barnbarn jag är va?

Testade åksjukepiller idag också, vet inte vad jag ska tycka. Blev ju lite mindre snurrigt men illamåendet satt som kvar. Och så blev man svintrött av dom också. Ringde sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte jag skulle ringa vårdcentralen imorgon och få träffa en läkare, så jag lyssnar väl på henne då.

Nu har jag frugan på besök, vi ska äta mackor och kollar på film. Myyyysigt!

Juste, fick nått ryck och gjorde om lite här hemma, fint blev det :)




sötnöt till fruga jag har!


kvällsfika


barbordet bortaaaa


ja det är bomdnedslag i min säng, hur tror ni annars resten av rummet skulle kunna se så städat ut? dahhh. jag är inte så pedant som man kan tro......


Kommentarer
Postat av: empan

va fint det blev, men var dumpade du bordet å stolarna? Låt mig gissa, badkaret?

2010-11-17 @ 11:42:34
Postat av: malle

tack empis! haha nee, dumpade dom först i köket men nu är dom faktiskt nere i källaren ;) den du!

2010-11-17 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0