baka kaka

Ikväll har jag varit kreativ, vilket jag är ovanligt ofta nuförtiden. Efter jobbet åkte jag hem, diskade undan typ en veckas diskberg (man kan ju inte vara kreativ varje dag), gick på konsum och handlade och sen har jag bakat banankaka och negerbollar (testade ett nytt recept), hade dock lite för höga förväntningar, dom smakade lite för lite, typiskt :( får testa med mer kakao nästa gång!

Tänkte städa också, men det får bli lördagens sysselsättning. Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN! Jobb 11-16 sen blir det tacos i tavelsjö och till efterrätt blir det mina goda bakverk. Kvällen ska jag spendera med elin, vi ska se idol och bleka mitt hår, det är minst sagt på tiden. Jag borde klippa mig också, men har fan inte råd. Kanske ska boka en klipptid innan jul så man får bli lite fin!

Om 1 månad ska jag på IKEA med madde, och jag inser ju redan nu att det är kredit som gäller, vad är spara pengar?

Äh, nu ska jag hänga med frugan, och så ska jag skrapa en trisslott och hoppas på att vinna en miljon eller två!

tjarå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0