alltid i 110

Hej hååå! Vilken dag, vilken fart. Har hunnit med väldigt mycket. Jobbat några timmar, varit på strömmis, skrivit ut papper åt Malin, lämnat dom till mormor, hängt med Ida och Juni, druckit kaffe med Mia, och sist men inte minst så har jag bakat en kaka (ska lägga upp recept och bilder senare). Har frugan på besök nu också, det är mys.

Idag har jag dock mått riktigt kasst, snurrar i huvudet mest hela tiden och illamåendet är inte att leka med. Var som skönt när det gick över, men när det kom tillbaka blev det sju resor värre än sist. Erbjöd mig att jobba imorgon men chefen tycker att jag ska vara hemma och vila, men, vad är vila? Får väl försöka iaf! Ska upp kl 8 och ringa vårdcentralen och kräva en ordentlig undersökning, vill inte må såhär nå mer. Kan ju tillägga att jag ringde mamma igår kväll och grinade för jag mådde så illa, hahah, jag kommer aldrig växa upp!

Aja, mys nu. Uppdaterar kakan sen!


   
vackra unge!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0