a comet appears

Gokväll kära vänner!

Ikväll har jag tjuvstartat med julpyntet lite, men ytterst lite bara. Men det känns som att alla är lite tidiga i år. Tog bara fram adventsljusstaken och julstjärnan, lite mysbeslysning. Julgranen får komma upp om sisådär 2 veckor, det blir perfekt! 

Kvällen har jag spenderat med empan, vi har hängt i soffan, ätit halvbrända popcorn och druckit gammal saft som smakade surt, men det dög. Det som är så bra med sånt som inte är så gott att man äter ju inte överdrivet mycket, det är bra för figuren, typ....

Nu hade jag tänkt försöka krypa isäng, jobb imorgon, långlördag dessutom. Pengarna ba rullar in, det gillas!

Jag är lite smått sugen på en bärs eller 2 imorgon.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en bärs, eller 6.. hoppas jag ser dig på corona i så fall pankis!

2010-11-27 @ 13:28:04
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0