never easy

hej hopp snopp!

har ni saknat mig? de va fan inte igår jag skrev senast. kände att jag va tvungen att lägga ner blogghelvetet ett tag. nu funderar jag dock på att försöka börja uppdatera mer, med betoning på försöka.

ikväll sitter jag och funderar mycket över livet, vet inte vad jag känner, egentligen. växlar mellan lyckorus och tårar och jag vet som inte vilken känsla som är den riktiga. svårt att förklara.

aja, för trött för att ens försöka förklara just nu. hade tänkt somna tidigt men, så blev de inte. nu ska jag kolla på film och sova. tänkte ba snabbuppdatera för empans skull, varåsgod hjärtat!

vi hörs snart igen... tror jag!



Kommentarer
Postat av: empan

yeeey!

2010-05-10 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0