sämst

Alltså, börjar nästa fundera på att lägga ner dehär med bloggen, min uppdatering suger verkligen just nu. Antingen händer det ingenting alls, så då har jag inget att skriva om, eller så händer det hur mycket som helst och så hinner jag aldrig skriva därför. Jobbigt liv alltså.

Just nu är såndär tid när det händer mycket. Kalas för 3e dagen i rad imorgon, sista jobbdagen imorgon sen ledig FEM jävla dagar, hur skönt?!? Och så äre ju påsk nu, det firas med hotellnatt i helgen, jag längtar. Trots att jag är ledig flera dagar känns de ändå som att jag är så stressad och ska hinna med så mycket att jag inte riktigt hinner andas. Måste nog tänka om lite, jag gillar inte stress.

Aja, om 10 dagar ska jag och amanda åka på IKEA, jag längtar så jävla mycket.

Livet är inte så dåligt ändå, skulle lika gärna kunna sitta och skriva om hur deppig jag är, och hur jobbigt allt känns, men till vilken nytta? Jag fokuserar helt enkelt på det som är bra istället.

vi hörs när vi hörs, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0