inte igår

Alltså, det här med uppdatering har inte direkt varit min starka sida senaste tiden. Men men, senaste veckan har varit en bra vecka. Jag känner mig... lycklig! Fast idag känner jag mig olycklig.. mår inte bra alls! Vaknade kl 5 imorse av febervärk och halsont och ville nästan grina, nått jag alltid gör när jag är sjuk av nån konstig anledning. Rinde iaf mamma och så har hon fått ta hand om mig hela dagen och kvällen, älskade bästa mamma! Fick även ett för tidigt påskägg, jättesmarrigt. Min mamma är verkligen världens bästa mamma som alltid piggar upp mig när jag är sjuk eller ledsen!

Jag vill inte va sjuk nå mer nu, är redan less. Var sjukt peppad på att börja träna i veckan, men de kan jag ju fetglömma nu.. blä!

Aja, nu ska jag ta en varm dusch sen försöka sova! Imorgon vill jag va frisk igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0