jag är stolt över mig själv

Får bli en snabbt inlägg här, för sen är det bums i säng som gäller för min del. I förrgår gjorde jag något väldigt jobbigt, men behövligt. Fick en blomma efteråt och så såg jag nu att jag hade fått ett fint mejl också.

"Hej Malene!

Jag och Arléne vill tacka dig för igår. Du var så duktig och de övriga som
var med var fulla av beundran över ditt mod och din styrka. Alla blev nog
lite tagna av din berättelse och därför känns det så gott att den kom
direkt ifrån dig. Ha nu en riktigt skön sommar!

Kramar Arléne och Linda"

Det värmde verkligen i hjärtat och jag är så glad att jag orkade ta mig igenom hela samtalet, har ju trots allt inte pratat inför så många människor sen skolan, så lite nervöst var det. Men i did it!

Inte nog med det så har jag nu fått mer jobb till hösten, vilket känns så jävla najs. Jag är glad nu, livet tog just en trevlig vändning.

I'm awesome, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0