hold your head up high

Hej hopp! Fyfan vilket pissväder idag, det spöööööregnar utanför mitt fönster, inte så peppande. Inget känns speciellt peppande just nu, har hamnat i en asdryg svacka, måste försöka komma ur den snarast. Det här känns inte okej!

Men men, vaknade av att brevbäraren droppade ner en avi i min brevlåda och bara en stund senare fick jag ett sms om ett annat paket, så nu ska jag ta en dusch, göra ett ryck och sen hämta ut mina paket. Får en magkänsla av att jag kommer bli besviken, men aja, med lite tur kanske nått blir bra. Efter det ska jag hämta upp määndi och åka på strömpilen, tröstshoppa lite kanske? Så får det bli!

tjingeling


vackra vän <3


Kommentarer
Postat av: amanda

vad söt du är! Du är bäst vännen:)

2010-06-17 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0