no more wishing

Hejhopp!

Har inte så mycket roligt att uppdatera just nu, för det händer bara tråkiga saker. Eller, inatt var iofs ganska mysigt, fick sällskap i lägenheten och vi låg och trängdes som tre små sillar i min säng och kollade på Tusenbröder filmen, det var länge sen, fan vad bra den är. Känns konstigt att vara i lägenheten själv nu.. jag gillar det inte alls. Jag gillar inte det här med att vara själv.

Jag vill verkligen bita ihop och orka med allt, men det finns ingen som helst ork till det. Jag vill inte ha det såhär. Skulle behöva nått nytt, något roligt som hände.

Har en jättekonstig känsla i kroppen. Hatar att känna mig lurad. Det gör ont i hjärtat just nu. Vet dock inte vad som överväger mest, saknaden eller hatet?

Nästa gång min hjärna och min hjärta inte kommer överens ska jag iaf lyssna på hjärnan, för senaste gångerna har hjärtat lett mig helt åt helvete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0