attentionhoe

Sådärja, första inlägget 2010, bättre sent än aldrig. Vet dock inte vad jag ska skriva riktigt. Vet inte så mycket alls nuförtiden. Skulle vilja att nån kunde berätta för mig vad jag ska göra, vad jag vill, vad jag tycker, och framför allt vem jag är? Allt känns väldigt förvirrande just nu, minst sagt. Kan man logga ut från livet ett tag?

Jag hade iaf en gryyymt bra kväll igår, riktigt trevligt! Skulle behöva fler såna. Mysig förfest med goa människor, gott tilltugg, värmande vin och singstar. Sen utgång, en riktigt bra sådan. Kvällens roligaste var dock när vi var på väg hem och lyckades köra av vägen och satt fast i en snödriva. Inget som händer varje dag (som tur var). Fick även min balkong skottad inatt, haha. Behövligt!

Idag är malins 25-årsdag, GRATTIS! Har firats med massor av bakisfnitter och smörgåstårta. Fick se gåsens nya lya ikväll också, mycket snajsig. Hann även med ett smarrigt besök på subway med empis. En sjukt bra bakisdag med andra ord. Bortsett från att jag alltid har galet med ångest på söndagar... men, de är bara att bita ihop och tänka att de snart är måndag!

Imorgon måste jag ta tag i livet! tack&hej


I look strong altogether though inside I'm weak
Still I bleed
Still I wait to heal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0