en helg ba

Är det bara jag eller går helgerna allllldeles för fort nuförtiden? Tänk om veckodagarna kunde gå lika snabbt. Har iaf haft en sjukt bra helg. Tog mig i kragen och körde en 2dagars, händer ju inte alltför ofta. Fredagen blev att gå all in på allstar och igår dansade vi arslet av oss på schlagerklubben.

Igår blev vi förföljda hem av nå konstiga människor, så nu är jag lite rädd att gå utanför dörren själv. Lyckades även bli utkastade från shell och få brandlarmet att gå igång 5ggr medan vi lagade fyllekäk. Och för alla som vet hur långt de är mellan min säng och mitt köksbord så kan jag tala om att det var så mycket rök att man knappt såg varandra, haha. ILLA! Jag passar även på att ta tillbaka de jag sagt om att killar är så grymma i köket nuförtiden.

Känns jobbigt att de är måndag imorgon, för de innebär att det snart är torsdag och då äre back to reality för min del, känns minst sagt tungt. Fast är ändå skönt att söndagen snart är slut, jag har börjat ogilla söndagar, jag tänker alldeles för mycket. Jag har fortfarande ont i hjärtat. Jag skulle behöva nån som dig!

Nu kan tiden ba få gå fort.... tjingeling!



fröken smuts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0