wake up, it's a beautiful morning

Gomorrrrron! Inte varje dag jag hinner blogga innan jag går till jobbet. Har typ aldrig hänt, haha. Men idag är min bästa morgon på länge. Vaknade före klockan ringde, och då hade jag ändå fått sova nästan 10 timmar. Inte dåligt!

Började dagen med en riktigt trevlig överraskning. Sen tog jag en låång varm dusch, gjorde gröt till frulle, och nu sitter jag här med kaffekoppen och ba slappar. Som pricken över i:et ringde mamma och frågade om jag ville ha skjuts till jobbet. Tänk om jag kunde få börja alla mina dagar såhär, va skönt det skulle vara.

(normalt sett kliver jag upp i sista sekund, tar en snabbdusch, äter frukosten i farten och går alltid utanför dörren för sent)



såg visst lite trött och tjock ut, hahaha. men vafan!

borsta tänderna nu sen work, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0