vill ha

Idag var första jobbdagen avklarad efter 1 månads sjukskrivning, och det gick bättre än väntat. Känns heelt okej ändå! Är dock sjukt trött idag så fattar inte vad jag fortfarande gör vaken, men jag är ju en nattuggla, ingen nyhet. Har hängt med gåsen ikväll också, trevligt med sällskap en vanlig måndagkväll sådär. Vi har suttit och kollat på sillisar halva kvällen, och jag blev sjukt sugen. Men den ekonomin finns ju icket. Ska först och främst ta tag i att "operera" ögonen, det är prio 1. Har iofs inte dom pengarna heller, men kanske borde börja spara.. eller nått.. finns ju avbetalning i värsta fall.

Kommer snart va med i lyxfällan eller nått, allt jag vill ha så tänker jag "avbetalning".. eller lån, vad som helst. Har ju redan tagit min första kredit så, varför inte fortsätta? hehe

Men vet ni vad jag allra helst i världen vill ha just nu? En bebis! Min biologiska klocka har tickat alldeles för länge nu. Går man och vaggar en kundvagn på coop så.. jaa, ni fattar! Jagvilljagvill (förlåt emmelie, vet att du hatar när jag säger så), men det är sanningen!

 


tur att jag får mysa med världens finaste Juni tills vidare, min favvo!!
hoppas att jag också får ett så fint barn, gullepluttisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0