underbara helg

Så var ännu en helg över. Och den här helgen har varit mycket najs! I fredags hade jag en mysdag med elin, ida och lilla juni, sen for jag och handlade med mammsen och avslutade kvällen med amanda och lite chirre&dirre, en perfekt fredag med andra ord! Eller, den var perfekt till mina grannar fick för sig att ha efterfest så jag låg vaken till kl 3, inte så kul, spec inte när man ska jobba. Får skriva ett hatbrev eller nått.

Sen som sagt, jobb igår då, var lite segt men gick bra ändå. Sen gick jag hem och satt och gjorde ingenting i flera timmar, sen vid kl nio på kvällen fick jag för mig att jag skulle festa. For till elin och hämtade vin, sen en snabbdusch och förfest med mig själv, haha.. alkoholistvarning? Tog mig ut på schlagerklubben och hade hur trevligt som helst, mycket kul folk.

Idag är det ju alla hjärtans dag, tänkte att jag skulle va hatisk idag men icket. Mysig start på dagen, minst sagt. PUSS. Sen kom amanda och gullehjärtat hade med sig en tårta och en skiva till mig, jag blev såååå glad. Vackra vän!

Nu råkade de bli ett långt inlägg igen, blir lätt så när uppdateringen inte är den bästa.

Lite kvällsfika nu sen försöka sova kanske? Lång dag imorgon.

puss älsklingar!

jag och amanda matade varandra med tårta såhär på alla hjärtans dag ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0