torsdag ba

Idag är jag trött, gryymt trött. Kan ju bero på att jag somnade typ 5 inatt/morse.. Börjar bli en dålig vana men jag älskar ju att sitta vaken på nätterna, kanske de skönaste som finns.

Pallrade mig iaf upp imorse, åt sjukt onyttig frukost, gick till kuratorn, och nu väntar jag på att mammsen ska komma hit med mina grejer som jag haft hos henne, sen måste jag på maxi och handla maaaat. Kylen är helt tom, tragiskt.

Ikväll ska jag tjocka som fan med amanda och mysa med film, det känns jätttekul, alldeles för länge sen sist. Juste, igår kom min pankis hit och hängde, jättemysigt, och så fick jag hjälp att fixa om lite i köket, det blev najs!

Jag börjar se ett litet ljus här i livet, bara ett litet.. men bättre än inget!



sådär ser de ut när jag och amanda tjockar, fast ikväll ska vi va ännu värre. det blir gomiddag, banankladdkaka, godis, cola, chips och popcorn, den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0