stereo love

Oj, vad länge sen jag skrev något såg jag just. Har helt enkelt haft så mycket annat bättre för mig. Helgen blev lugn, bara massa jobb och mys. Skönt att dra in lite pengar. Ännu skönare är det att spendera dom. Idag var jag ledig och fick massa vettigt gjort. Har valt golv och färg till lägenheten nu, så snart kanske dom kommer och renoverar om här, ÄNTLIGEN! Är ju minst sagt på tiden.

Så fyllde Ida år idag också, så har varit där och ätit lite gofika och umgåtts, treeevligt!! Hann springa med amanda en sväng på stan också. Länge sen sist, jag hatar verkligen att gå på stan.

Framkallade kort nu till min fotoramar också, blev inte helt som jag hade tänkt mig men det löste sig iaf. Blev riktigt fint. Allt är så fint här hemma nu. Jag har blivit grymt hemmakär. Det känns asbra!

Juste, idag skottade dom taket här. Säkert asbra. MEN, kunde dom inte ha skottat bort allt snö dom skottade ner på min balkong också?!? ÅÅH vad drygt de va att få bort det, astungt. Det är okvinnligt att skotta. 
     

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0