ogillas

Mår illa, som fan! Jag som var nykter igår av anledningen att jag ville vara pigg idag, har jag varit det kanske? Nej, inte alls. Har känt mig trött och hängig hela dagen. Om det finns en gud så kan han få sluta straffa mig nu. Vad jag nu ska straffas för vet jag inte? haha. Men tydligen är de ju nått!

Nu ska jag iaf tvätta bort sminket och mysa ner under täcket och se nån töntig film. Har blivit mitt nya tidsfördriv, att kolla på typ romantiska komedier. Kollade verkligen aldrig på film själv förut, men nu gör jag det jämt. Kanske är det här man kallar egen tid. Funkar ju rätt fint det också. Har insett att min kropp och mitt psyke mår typ bättre än jag trodde av att vara själv. Allt ont i magen - borta, ångesten - helt klart mindre än förr. Skönt att slippa gå runt att va orolig över att bli sårad. Eller så kan ju nån idiot banka in lite vett i huvudet och va lycklig med mig.. men tydligen inte!

Aja, ska sluta babbla massa skit nu och krypa ner i soffan istället.. Behöver typ inte ens min säng sen jag köpte den nya soffan, den är LOVELY.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0